تعمیر درب اتوماتیک

Wiki Article

درب‌های اتوماتیک تلسکوپی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای خانه‌های کوچک مناسب هستند.

علاوه بر تیغه کرکره و موتور، کرکره برقی دارای متعلقات دیگری هم هست.

درب‌های اتوماتیک کشویی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک حیاط هستند. این نوع درب‌ها از دو لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت کشویی به سمت چپ یا راست باز و بسته می‌شوند.

در این صفحه قسمتی وجود دارد که شما می توانید عرض و ارتفاع کرکره را وارد کرده و در ادامه موتور و متعلقات را به آن اضافه کرده و در صورت نیاز درخواست نصب را نیز در پیش فاکتور بگنجانید و آن را در قالب یک فایل دریافت نمایید.

در صورتی از نظر فضا برای قرارگیری موتور مشکل دارید و یا می‌خواهید موتور کرکره برقی در دید نباشد موتور توبلار بهترین گزینه است.

آنها می‌توانند به بهبود بهداشت، صرفه‌جویی در انرژی و سهولت استفاده کمک کنند. با این حال، آنها می‌توانند گران باشند و مستعد خرابی باشند.

انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای محل کار یا منزل شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند ادامه از:

صرفه‌جویی با استفاده از درب‌ های اتوماتیک به چه صورت است ؟

صرفه‌جویی در وقت: درب‌های اتوماتیک حیاط زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شوند.

در گذشته ریموت کنترل‌ها تنها امکان باز و بسته کردن درب را فراهم می‌کردند اما امروزه آپشن‌های بیشتری به ریموت کنترل‌ها اضافه شده است و می توان با کمک آن تنظیمات بیشتری انجام داد.

نرده شیشه ای نرده شیشه ای اکسپوز ، فروش فوق العاده نرده شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک شامل شیشه ۱۰ میل سکوریت، لت، برد، چشمی اکسس وان، هنگر، تسمه، موتور دانکر، ریل، وسط دهنه و کاور پشت ۱۶ سانتی است.

این تیغه ها در برابر آتش سوزی مقاومت خوبی دارند و همچنین ضد خش هستند.

قرار دادن درب شیشه ای اتوماتیک به صورت اسلایدی یا کشویی و به طور طراز شده با شیار بالا.

Report this wiki page